Menu

Khamis, 20 Februari 2014

Suprise is Your Birthday Hubby... Love you

Semalam 19.2.2014, genap usia suamiku 34 tahun... cian hubby aku, da la aku demam, birthday boy kena bawak kite ke klinik...love u abg... dok kat umah sambil ditemani kucing2 yg comel... si labu labi...kringg kringg opps my phone bunyi... my mum and adik2 beradik yg lain rupanya nk buat birthday 'bash' untuk my hubby... seronoknya aku dengar... apa lagi plan baik la... my mum sampai rumah around 4 petang... mula2 gi amik kek kat Kak Normah Desert Queen.. dari awal Januari da booking... terus ke PUSPATRI amik kamera..alang2 da ke PUSPATRI hantar lappy terus... malas nk simpan lama2.. ilang lagi kang susah... lepas tu hantar kek kat uma..kasi simpan dalam peti ais takut x fresh kalu lama2 kat luar... terus ke Deknon..booking table untuk 10 orang... booking makanan terus... balik rumah... call hubby tanya dia balik kul brp?... hubby ckp kul 6 dia bertolak balik.. apalagi dgn sepantas kilat my mum and adik beradik cabut ke Deknon.. supaya hubby x nmpk derang ada.... Mcm2 alasan aku bg supaya hubby aku nk ikut ke Deknon... fuhh jenuh gak.. sebab al-maklumlah hujung bulan tengah tenat kan... hehehe...

Hubby aku sampai rumah dalam kul 6 lebih... aku da siap2 kunci rumah x nk bagi dia masuk nnt dia malas da kuar...hihihi....Dalam perjalanan ke Deknon.. fuhh mcm2 suami aku tanya.... berpeluh gak nak jawab....sampai jawapan x logik kuar...hahaha....Sampai muka hubby naik tertekan sbb heran sangat kenapa nk sgt ke Deknon...Sampai2 aje kat Deknon..aku dulu masuk nk tgk derang ada x... rupanya derang bersembunyi kat meja yg ada payung... adik kembar aku buat2 baring atas meja x nk bagi tunjuk muka... klako aku tgk.. akak ipo plak pakai spek mata..konon2 mak datin la.... lawak2... mak aku ngan adik perempuan x nmpk batang idung... dalam hati mesti amik adik ipo sorang lagi...

Aku panggil adik-adik dan akk ipo ckp hubby aku da nmpk...rupanya aku silap... hubby aku x perasan pun derang ada... aduhai kantoi aku sendiri....hahaha....tp terpancar sinar bahagia di wajah suami aku bila nmpk adik2 aku..... i love u abg.. muahsss...

Azan da berkumandang... suami aku solat ngan adik2 aku...aku menunggu tetamu2 yg lain... last2 nmpk batang idung mak aku ngan adik perempuan serta adik ipo aku...selang brp minit muncul 3 org lagi Dayang, Robei dan anaknya zayan..... Tersenyum suami melihat kami semua... diatas meja siap dengan kek harijadi yang istimewa untuk suami ku... :)... lauk pauk semua da siap, siakap 3 rasa, tomyam campur, kailan, telur dadar, puyuh black pepper dan satu sup sayur spesel untuk aku (orang demam kan)...hehehe.... Suami aku mulakan majlis dengan bacaaan doa selamat... masa potong kek... kesemua nyanyi lagu happy birthday... seronoknya aku tgk... tersenyum simpul suamiku.... settle potong... apalagi makan... selera semua makan.... :)

Suprise seterusnya... adik kembar aku bagi gipp kat suami aku...wow... bestnyeee... minyak wangi 1 million... mahal tu... beli set plak tu...... terima kasih adik-adik ku... sayang kamu semua....

Alhamdulilah segalanya selesai... semua rasa gembira... yg paling happy sudah tentu suamiku... I love u abg.. semoga kasih syg antara kita semua kekal selamanya....


spesel kek for my hubby....

...senyum lebar nampak...

...potong potong jangan x potong...hihihi...

inilah kesenian memotong kek dari suamiku....

#LOVE U FOREVER MY HUBBY - JONAIDI ZAKARIA#

Tiada ulasan:

Usia Perkahwinan Kita

Daisypath Anniversary tickers